Er du interessert i dem TILBUD? Spar med våre kuponger på HVA SKJER o telegram!

Vivo avduker vivo Y78 (t1) og vivo Y78m (t1): to smarttelefoner med 5000 mAh batteri og elegant design

Varemerket Vivo har nettopp presentert to nye smarttelefoner i Y-serien, den Jeg bor Y78 (t1) og Jeg bor Y78m (t1), begge med 12 GB RAM og 256 GB intern lagring. De to modellene ble lansert på vivos offisielle nettside i Kina, med en pris på 1.999 yuan (ca. 260 euro).

Vivo avduker vivo Y78 (t1) og vivo Y78m (t1): to smarttelefoner med 5000 mAh batteri og elegant design

FireShot-Capture-7974-

Vivo Y78 (t1) og vivo Y78m (t1) er to varianter av samme enhet, med noen forskjeller i design og farger. De Jeg bor Y78 er tilgjengelig i tre farger: Haoye Black, Jade Porcelain Blue og Phoenix Gold, mens Jeg bor Y78m den er tilgjengelig to farger: Haoye Black og Glaze Blue. Begge modellene har en sentral ramme med rette kanter med matt tekstur, som gir et elegant og raffinert uttrykk.

Vivo Y78 (t1) og vivo Y78m (t1) kommer med en 6,64 tommers LCD-skjerm med en oppløsning på 2388×1080 piksler og et skjerm-til-kroppsforhold på 91,06 %. Skjermen støtter en oppdateringsfrekvens på 60 Hz og en pikseltetthet på 394 PPI. Videre er de to modellene utstyrt med en side fingeravtrykkssensor og et ansiktsgjenkjenningssystem for rask og sikker opplåsing.

FireShot-Capture-7973-

Under panseret er vivo Y78 (t1) og Y78m (t1) drevet av Dimensity 6020 prosessor, et åttekjernebrikkesett produsert av MediaTek med en maksimal frekvens på 2,0 GHz. Prosessoren støttes av 12 GB RAM og 256 GB internminne, som garanterer utmerket ytelse og flyt. Der Innebygd batteri har en kapasitet på 5000 mAh og støtter 44W blitslading, som lar deg lade enheten inn poco tid.

Til slutt, når det gjelder fotografisk sektor, er vivo Y78 (t1) og Y78m (t1) utstyrt med et dobbelt bakkamera: hovedkameraet har en oppløsning på 50 megapiksler med f/1.8 blenderåpning, mens sekundærkameraet har en oppløsning på 2 megapiksler med f/2.4 blenderåpning og brukes til å skape uskarphet-effekten. Der Bakkamera støtter digital zoom opptil 10x, autofokus og nattmodus. Der frontkameraet har en oppløsning på 8 megapiksler med f/2.0 blenderåpning og støtter digital zoom opptil 2x og portrettmodus.

På tilbud på Amazon

117,99 €
tilgjengelig
1 brukt fra €117,99
til 28. april 2024 2:30
Amazon.it
Sist oppdatert 28. april 2024 2:30
Pierpaolo Figuccia
Pierpaolo Figuccia

Nerd, lidenskapelig opptatt av teknologi, fotografering og videoskaper. Og selvfølgelig elsker jeg Xiaomi-produkter!

Abonner
Gi meg beskjed
gjest

0 kommentarer
Inline tilbakemeldinger
Se alle kommentarer
XiaomiToday.it
logo