Er du interessert i dem TILBUD? Spar med våre kuponger på HVA SKJER o telegram!

Dreame T30 Review – Den beste trådløse støvsugeren i serien

Etter gjennomgangen av Drømme T10 og av Drømme T20, avslutter vi "T-serien" med flaggskipet til DreameTech, den DRØM T30 som lover å bli den beste trådløse støvsugeren i 2021 med rekord ytelse.

Dreame T30 tilbehør

Emballasjen Dreame-utstyret er alltid veldig komplett og enda mer i T30 takket være tillegget av nytt tilbehør. Vi finner den klassiske støtten for feste til veggen som også fungerer som lader når Dreame T30 står i ro og som et spesifikt hus for alt annet tilbehør: sprekkmunnstykke med LED-lys for å lyse, 2-i-1 børstemunnstykke, elektrisk minibørste, fleksibel slange.

På tilbud på Amazon

Sist oppdatert 29. april 2024 3:16

I tillegg til disse, a børste for støvsuging griller og rister uten å ripe men fremfor alt en foldeskjøt som lar deg nå avsidesliggende områder (f.eks. under sofaen og bordene) uten å måtte bøye deg. Dessuten det nye skaftet er laget av karbonfiber resulterer i lavere totalvekt.

Nyhetene er ikke over, fordi også hovedbørsten har blitt redesignet. Den nye null har en hevet V-design som i tillegg til å yte utmerket på alle overflater, har en anti-knekk funksjon. Hår og pels, i stedet for å rulle seg opp som vanligvis skjer, forblir hevet og kan enkelt fjernes. Noen er også lagt til hjul som gir bedre glidning på overflater som tepper, begrenser friksjonen.

Tilbehøret er alt godt laget, solid og veldig enkelt å installere både på den lange stangen og direkte på kamerahuset.

Dreame T30 – Tekniske egenskaper

I Dreame T30 a ny motor Dreame Space 5.0 550w 150.000g/m børsteløs som kan produsere en sugekraft på 190AW og et trykk på 27.000 Pa. Gale verdier som ødelegger det meste av konkurransen fra alle synspunkter.

Il støvoppsamlingsrom 0.6L er også tilstrekkelig for dyp rengjøring. I alle fall finner viutmerket tømmesystem som lar deg losse smuss ved å trykke på den aktuelle knappen som åpner døren som ligger i den nedre delen. En veldig naturlig operasjon som foregår uten å lage noe rot eller bli skitten.

Il filtersystem det er den samme som finnes i hele T-serien med forfilter som holder på smuss i startfasen og selvrenser takket være de 12 hullene som genererer en "virveleffekt". Det som virkelig beskytter oss er filteret HEPA E12 som holder på partikler opp til 0.3 mikron. Endelig også HEPA-filteret er vaskbart som resten av komponentene og kan gjenbrukes etter å ha latt den tørke i 24 timer.

Ny Intelligent Auto-modus

I T30-modellen modusen automatisk har blitt betydelig forbedret. I tillegg til sensoren plassert på den store børsten som er i stand til gjenkjenne overflater som tepper og øke kraften automatisk finner vi også en påInnsiden av støvsugeren kan måle hvert medium i henhold til nivået av smuss og tilpasse seg automatisk.

Dette nye sensoren er uavhengig av det monterte tilbehøret og det er derfor mulig å bruke den adaptive modusen i alle situasjoner og ikke bare med hovedbørsten som i Dreame T20. Faktisk i denne modellen automatisk modus er alltid tilgjengelig og legges til de som allerede er tilstede.

La ECO-modus tillater et "mildt" sug, men fortsatt tilstrekkelig for daglig rengjøring eller kombinert med en robotstøvsuger som i mitt tilfelle.

La Middels modus den er ideell i de fleste tilfeller fordi den garanterer god sugekraft kombinert med tilstrekkelig autonomi for et middels stort hjem. Faktisk, takket være den nye, kraftigere motoren, kan utmerkede resultater oppnås selv med denne modusen uten å måtte ty til Turbo-modus som i Dreame T30 er virkelig fantastisk, men også dyrt når det gjelder autonomi.

Vi finner også igjen det praktiske avtakbare og utskiftbare batteriet som er 2.900mAh lades opp på 3 timer og garanterer en autonomi på 90 minutter i ECO-modus, 35 minutter i Medium-modus og kun 7.5 i Turbo-modus. Å fjerne det er en enkel operasjon å utføre og lar deg bytte et eventuelt reservebatteri dobling av autonomien. Ekstrabatteriet kan lades opp contemporaneamente til støvsugeren ved hjelp av det passende øvre rommet. Videre forlenger denne funksjonen den gjennomsnittlige levetiden til produktet gitt at batteriet er det første elementet som slites ut.

Ny smart skjerm

Blant de store nyvinningene til Dreame T30 finner vi en ny skjerm kan hjelpe oss under rengjøring. I tillegg til å vise valgt strøm og prosentandel av gjenværende batteri, viser displayet viser en sanntidsgraf av skitten som er oppdaget fra den automatiske modussensoren. Dessuten rammen lyser opp i tre forskjellige farger (grønn, gul, rød) for å gi mer synlig tilbakemelding om innsatsen støvsugeren utøver.

Dreame T30 grafikk

Displayet tar seg også avinformer oss når filteret må rengjøres eller om denne er montert feil.

Over og under displayet finner vi knapper for å bytte rengjøringsmodus og det for aktivere kontinuerlig modus som lar deg støvsuge uten å måtte holde nede avtrekkeren.

Dreame T30 – Konklusjoner

Dreame T30 er en absolutt Den beste trådløse støvsugeren jeg noen gang har prøvd.

Det er mange forbedringer sammenlignet med den allerede utmerkede Dreame T20 som jeg satte pris på. Motoren som er den kraftigste blant de på markedet. Autonomi som er ytterligere forbedret. Displayet som har blitt beriket med ny tilbakemelding.

Men mest av alt den automatiske modusen som har blitt mye forbedret, er brukeropplevelsen nå sammenlignbar med en tradisjonell støvsuger. La meg forklare bedre: Takket være den større kraften og autonomien er det tilstrekkelig å sette støvsugeren på automatisk og la den regulere seg selv uten å måtte variere kraften i jakten på best mulig autonomi.

Når jeg skal nøtte, merker jeg fortsatt mangelen på lys på børsten som er en veldig nyttig funksjon. Dessuten er det foreløpig ingen mopp for gulvvask som i T20 Pro, men det er mulig at den vil bli gjort tilgjengelig senere.

Venter du på en lavere pris? Aktiver varselet!
Sett varsel for Dreame T30 Neo trådløs støvsuger, integrert skjerm, 190AW sugekraft, rom... - €231,28

9.1 Total poengsum
Drømme T30

Med denne modellen overgår Dreame alle konkurrentene. Takket være uovertruffen sugekraft, god autonomi og en automatisk modus som fungerer veldig bra, vil du ikke gå glipp av en tradisjonell støvsuger.

CONFEZIONE
9
COSTRUZIONE E MATERIALI
9.5
FILTER
9
ASPIRASJONSKAPASITET
9.5
BATTERIA
8.5
BRUK
9.6
TANK KAPASITET
8.5
PREZZO
9
PROS
  • FORSYNING MED TILBEHØR
  • SVÆRT HØY SUGEEFFEKT
  • GOD AUTONOMI
  • AUTOMATISK MODUS
  • GOD HÅNDTERING
  • SMART DISPLAY
  • TRIGGER LÅS VIA PROGRAMVAREN
CONS
  • INGEN LYS PÅ BØRSTEN
Legg inn anmeldelsen din
Simon Rodríguez
Simon Rodríguez

Blogger, men fremfor alt teknologientusiast. Jeg er en del av en generasjon som har flyttet fra katodestrålerøret til smarttelefoner, noe som får meg til å være vitne til en enestående teknologisk utvikling. Siden 2012 har jeg flittig fulgt merkevaren Xiaomi som, med sammenløpet av ulike prosjekter, førte til at jeg opprettet XiaomiToday.it, hjemmet til alle italienske Xiaomisti. Skriv til meg: [e-postbeskyttet]

Abonner
Gi meg beskjed
gjest

0 kommentarer
Inline tilbakemeldinger
Se alle kommentarer
XiaomiToday.it
logo