Er du interessert i dem TILBUD? Spar med våre kuponger på HVA SKJER o telegram!

Proscenic T31 anmeldelse, mye mer enn en luftfrityrkoker

La Proscenisk T31 det er en "avansert" luftfrityrkoker både når det gjelder dimensjoner, funksjoner og egenskaper. Men nøyaktig hva er disse apparatene og hvordan fungerer de?

Airfryers er i hovedsak små vifteassisterte ovner som de når så høye temperaturer at de simulerer effekten av olje og få den typiske crunchiness av steking kokt i olje men mye mindre fett.

Proscenic T31 Air Fryer

118 € 249 €
GEEKBUYING
🇪🇺Rask levering fra Europa inkludert (ingen toll)

Har Proscenic T31

I tilfelle av Proscenisk T31 vi står overfor et avansert produkt siden det til tross for sine små dimensjoner (40,8×38,8×34,1 cm) har en stor kapasitet på 15L som gjør den mye mer allsidig av klassikerne frityrkokere og tillate matlaging et bredt utvalg av retter på en rask og sunn måte. Vi kan betrakte det som en mellomting med den tradisjonelle ovnen.

La effekt på 1700W lar deg nå temperaturen på 205° på bare 5 minutter styres elektronisk via forvarmingsprogrammet.

I pakken finner vi mye tilbehør som er nyttig for ulike typer matlaging:

  • 2 perforerte aluminiumsstekebrett med non-stick teflonbelegg, fri for BPA og PFOA
  • Rotisserie gaffel
  • Tang for å fjerne rotisseriet uten å brenne deg
  • Skuff for å samle opp drypp
  • Roterende chipbur
  • Roterende stativ for stekespyd + 8 spyd

Operasjon

Betjeningen er veldig enkel takket være de tilgjengelige berøringsknappene, det vil være nok velg ønsket program blant de mange tilgjengelige: chips; kyllingvinger; biff; grønnsaker; fisk; grillet kylling; Pizza; bacon; kake; toasts; tørking av frukt. Ved å bruke knappen, vi kan endre tid og temperatur å tilpasse dem til våre behov.

Når det gjelder programmer som inkluderer rotisserie (f.eks. rotisserie kylling), rotasjonen starter automatisk, men vi kan fortsatt kontrollere den med den dedikerte knappen.

Men i tilfelle programmer som krever at maten snus, vil den aktiveres "shake" lyset å minne oss på.

Uansett er det mulig å legge til en fase i hvert program forvarming eller en påfølgende for holde maten varm.

Proscenic T31 er en smart wifi-ovn

For å utvide ovnens muligheter, kom smart funksjonalitet av Proscenic T31. Gjennom WiFi-tilkoblingen er det mulig å koble ovnen tilProscenisk applikasjon som lar deg fjernstyre alle funksjoner og bli varslet når matlagingen er ferdig.

Funksjonen er veldig praktisk programmering som gjør at vi kan begynne å lage mat selv når vi ikke er hjemme, for å finne middagen klar når vi kommer tilbake.

Det er også en praktisk seksjon "oppskrifter på nettet” hvor det er mulig å tegne på en stort arkiv av oppskrifter som allerede er klare og forklart på italiensk og har allerede satt ovnen med de anbefalte parameterne. Det er også mulig lage dine egne oppskrifter skal lagres i arkivet, og deretter hentes ved behov.

Proscenic T31 kan også kobles til Alexa og Google stemmeassistenter.

Konklusjoner og pris

Proscenic T31 luftfrityrkoker har vist seg å være et godt laget apparat, med stort potensial og i stand til å tilberede et bredt spekter av retter.

Sammenlignet med luftfrityrer med skuff, utvider dette mulighetene, nytten og kvaliteten til tilberedt mat kraftig, takket være den høye temperaturen som kan nås.

Til slutt er de smarte funksjonene virkelig et pluss som ytterligere forenkler daglig bruk og oppfordrer deg til å prøve nye oppskrifter hver dag.

Proscenic T31 luftfrityrkoker den er tilgjengelig på Amazon til en pris av €169, et tall som er absolutt rettferdiggjort av kvaliteten og spesifikasjonene foreslått og jevnt 119 € su GeekBuying

Proscenic T31 Air Fryer

119 € 249 €
GEEKBUYING
🇪🇺Rask levering fra Europa inkludert (ingen toll)

Proscenic T31 Air Fryer

124 € 249 €
BANGGOOD
🇪🇺Rask levering fra Europa inkludert (ingen toll)

Proscenic T31 Air Fryer 15L, Air Oven Touch Display Control Alexa APP, Online italienske oppskrifter Timer/Forvarming/Programfunksjoner/BPA/PFOA Gratis for...

2 brukt av 152,79 €
Gratis frakt
Pris oppdatert: 27. april 2024 0:32
tilgjengelig
169,00
Simon Rodríguez
Simon Rodríguez

Blogger, men fremfor alt teknologientusiast. Jeg er en del av en generasjon som har flyttet fra katodestrålerøret til smarttelefoner, noe som får meg til å være vitne til en enestående teknologisk utvikling. Siden 2012 har jeg flittig fulgt merkevaren Xiaomi som, med sammenløpet av ulike prosjekter, førte til at jeg opprettet XiaomiToday.it, hjemmet til alle italienske Xiaomisti. Skriv til meg: [e-postbeskyttet]

Abonner
Gi meg beskjed
gjest

0 kommentarer
Inline tilbakemeldinger
Se alle kommentarer
XiaomiToday.it
logo