Er du interessert i dem TILBUD? Spar med våre kuponger på HVA SKJER o telegram!

Dreame T20 Review – Toppklasse trådløs støvsuger med avtakbart batteri

Jeg fikk endelig prøve Drømme T20 som jeg ventet på med nysgjerrighet etter å ha prøvd og satt pris på alle de tidligere modellene fra V9P og utover.

Sammenlignet med Dreame V11 som vi anmeldte og som hadde vunnet meg fullstendig over (det er fortsatt min nåværende støvsuger) i denne nye modellen finner vi en oppgradering mer når det gjelder funksjonalitet det med ytelse.

Emballasjen og utstyret er omtrent det samme som de nyeste modellene. Veggfesteholderen er godt laget og fungerer også som lader når T20 står i ro. Det er det vanlige spesifikke huset for alt annet tilbehør: sprekkmunnstykke, 2-i-1 børstemunnstykke, mini elektrisk børste, slange. Tilbehøret er alt godt laget, solid og veldig enkelt å installere både på den lange stangen og direkte på kamerahuset. Dessverre faller ikke hullene for å feste braketten sammen med de som støttes til tidligere modeller.

Motoren det er alltid den utmerkede 450w 125.000g/m børsteløse som kan produsere en sugekraft på 150AW og 25.000Pa trykk. Selv estetisk sett er Dreame T20 veldig lik V11, men selve motoren er mindre til tross for nytt 8-trinns støydempingssystem. Kroppen til støvsugeren veier 1.7 kg.

Il støvoppsamlingsrom 0.6L er også tilstrekkelig for dyp rengjøring. I alle fall finner viutmerket tømmesystem som lar deg losse smuss ved å trykke på den aktuelle knappen som åpner døren som ligger i den nedre delen. En veldig naturlig operasjon som foregår uten å lage noe rot eller bli skitten.

Il filtersystem den er godt laget. Forfilteret holder på smuss i startfasen og selvrenser takket være de 12 hullene som genererer en "sykloneffekt". Det som virkelig beskytter oss er filteret HEPA H12 som holder på partikler opp til 0.3 mikron. Endelig også HEPA-filteret er vaskbart som resten av komponentene og kan gjenbrukes etter å ha latt den tørke i 24 timer.

I maskinkroppen finner vi en ny fargeskjerm som viser en stolpe relatert til gjenværende kostnad for hver av de tilgjengelige rengjøringsmodusene. A er lagt til visuell tilbakemelding som advarer oss når filteret er skittent. I nærheten av displayet finner vi knappen for å velge modus og den for å aktivere kontinuerlig modus som lar deg støvsuge uten å holde avtrekkeren nede.

Den store nyheten, sterkt etterspurt av brukere, det er det avtakbare og utskiftbare batteriet. Det er en enkel operasjon å utføre og som lar deg alternere et eventuelt erstatningsbatteri dobling av autonomien. Ekstrabatteriet kan lades opp contemporaneamente til støvsugeren ved hjelp av det passende øvre rommet. Videre forlenger denne funksjonen den gjennomsnittlige levetiden til produktet gitt at batteriet er det første elementet som slites ut.

Det nye 2.800 mAh-batteriet lades opp på 3 timer og garanterer en autonomi på 70 minutter i ECO-modus, 30 minutter i Medium-modus og kun 8 i Turbo-modus.

La ECO-modus tillater et "mildt" sug, men fortsatt tilstrekkelig for daglig rengjøring eller kombinert med en robotstøvsuger som i mitt tilfelle.

La Middels modus den er ideell i de fleste tilfeller fordi den garanterer god sugekraft kombinert med tilstrekkelig autonomi for et middels stort hjem. Også ved å bruke hovedmultibørsten vil den aktiveres den automatiske modusen som er en annen av Dreame T20-innovasjonene. Faktisk er det lagt til en ny sensor som er i stand til å gjenkjenne overflater for å tilpasse strøm samtidig som forbruket optimaliseres.

La Turbo-modus, som jeg har omdøpt til Mr. White-modus (Cit. Le iene) er den dyreste når det gjelder autonomi, men i stand til å løse enhver katastrofe. Spesielt nyttig når dyrehår har invadert sofaen din.

Nyhetene er ikke over, fordi også hovedbørsten har blitt redesignet. Den nye null har en hevet V-design som i tillegg til å yte utmerket på alle overflater, har en anti-knekk funksjon. Hår og pels, i stedet for å rulle seg opp som vanligvis skjer, forblir hevet og kan enkelt fjernes. Noen er også lagt til hjul som gir bedre glidning på overflater som tepper, begrenser friksjonen.

Dreame T20 V-formet elektrisk børste

I kraft av bruken av hjulene har torsjonssystemet også blitt modifisert som i stedet for å være vertikalt + horisontalt er vertikalt + rotasjon av børsten, noe som gjør det vanskeligere å nå hjørnene.

Dreame T20 – Konklusjoner

Dreame, produsenten av Xiaomi-økosystemet, har gjort store fremskritt de siste 3 årene, ved å utnytte feil og bruke brukerråd til god bruk. Dreame T20 er en sann topp i serien med svært få kompromisser og som definitivt kan stå sammen med Dyson.

Vakker, funksjonell, robust, Dreame T20 tilfredsstiller alle anledninger og er klar for alle små og store behov til en familie: fra rengjøring av huset til rengjøring av bilen takket være det brede utvalget av tilbehør.

Strømmen er alltid tilstrekkelig selv når det er dyr i huset. Autonomi er fortsatt et kritisk punkt (ikke bare for T20), men muligheten for å legge til ekstra batterier kompenserer i stor grad for denne grensen.

Jeg venter bare på at neste modell skal se et frontlys lagt til som i de Roidmi, en funksjon som jeg synes er veldig praktisk og som jeg alltid savner.

tilbud

🌐 I salg på #Edwaybuy
???? For kun €199,00 i stedet for € 299,00 (-33 %)
🎟️ Rabattkode: EDWBT20
📌 Kjøp http://shrsl.com/36ry6
🇪🇺Rask levering fra Europa inkludert (ingen toll)

La ekstra batteri è til salgs her på Aliexpress.

9.1 Total poengsum
Dreame T20 anmeldelse

Dreame bringer tilbake de gode tingene som er sett i V11 med tillegg av interessante og nyttige funksjoner, men fremfor alt et avtakbart batteri. Igjen, det er umulig å finne bedre til denne prisen.

CONFEZIONE
8.8
COSTRUZIONE E MATERIALI
9.4
SENSORER OG FILTER
9.5
ASPIRASJONSKAPASITET
9.1
BATTERIA
8.5
BRUK
9.6
TANK KAPASITET
8.5
Pris
9
PROS
  • FORSYNING MED TILBEHØR
  • HØY SUGEEFFEKT
  • GOD HÅNDTERING
  • TILSTEDEVÆRELSE AV DISPLAY FOR INFORMASJON
  • TRIGGER LÅS VIA PROGRAMVAREN
CONS
  • Frihet
  • FRAVÆR Lys på BØRSTEN
Legg inn anmeldelsen din  |  Les anmeldelser og kommentarer
Simon Rodríguez
Simon Rodríguez

Blogger, men fremfor alt teknologientusiast. Jeg er en del av en generasjon som har flyttet fra katodestrålerøret til smarttelefoner, noe som får meg til å være vitne til en enestående teknologisk utvikling. Siden 2012 har jeg flittig fulgt merkevaren Xiaomi som, med sammenløpet av ulike prosjekter, førte til at jeg opprettet XiaomiToday.it, hjemmet til alle italienske Xiaomisti. Skriv til meg: [e-postbeskyttet]

Abonner
Gi meg beskjed
gjest

2 kommentarer
de fleste stemte
nyere più vecchi
Inline tilbakemeldinger
Se alle kommentarer
Anonym
Anonym
For 2 år siden

Mellom denne og Xiaomis G10, hvilken vil du anbefale til en person med 4 katter som er lei av å tømme både roboten og den vanlige støvsugeren (sistnevnte blir tett hvert 10. minutt)? 😆

XiaomiToday.it
logo