Er du interessert i dem TILBUD? Spar med våre kuponger på HVA SKJER o telegram!

Det første Android-nettbrettet i verden med en 64-bits Mediatek CPU heter Cube T7

Feberen med 64-bits arkitektur har bokstavelig talt infisert alle (eller nesten alle), og i dag er vi glade for å kunngjøre ankomsten av det nye og første Android-nettbrettet i verden med en 64-bits Mediatek-prosessor, Cube T7!

Kube_T7

 

Utstyrt med LTE-tilkobling, passer Cube T7 inn i det tynne segmentet mellom små nettbrett og phablets over 6 tommer. Men gitt arten til det kinesiske selskapet som produserer denne enheten, er vi sikre på at den valgte målgruppen absolutt ikke er den mobile.

I hjertet av enheten er MediaTek MT8752-prosessoren, i hovedsak nettbrettversjonen av det velkjente MT6752-brikkesettet, som akkurat som smarttelefonens motstykke er en åttekjerne-prosessor med LTE-tilkobling og en klokkefrekvens på 2.0 Ghz.

Viktige funksjoner er derfor de av denne Cube T7, som imidlertid ikke slutter her og inkluderer GPS, GLONASS, støtte for 15 nettverksfrekvenser (WCDMA, FDD-LTE, TD-LTE, TD-SCDMA, GSM), Dual band Wi -Fi, Bluetooth og H.256 1080p videokodek.

Maskinvaren er komplettert med en 7-tommers skjerm produsert av JDI i Full-HD-oppløsning 1920 x 1080 piksler, 16 GB internminne, 2 GB RAM, 3500 mAh batteri, doble kameraer og Android 4.4.2 Kitkat operativsystem.

Alt inneholdt i en elegant kropp med dimensjoner 192 x 113 x 9.3 mm.Kube_T7_1

 

Cube vil offisielt gi ut sin Cube T7 gjennom JingDong Mall-nettverket til en pris av 999 yuan (rundt 128 euro med gjeldende valutakurs). Forhåndsbestillinger har allerede startet i Kina, så vi har fortsatt noen uker på å vente på den internasjonale lanseringen.

Hvis 7-tommers skjermen er for liten for dine behov, ikke bekymre deg, for Cube planlegger også å markedsføre en 9.7-tommers versjon.

På den tiden? Hva tror du? Et nettbrett du må ha?


via | Sm@rty

Simon Rodríguez
Simon Rodríguez

Blogger, men fremfor alt teknologientusiast. Jeg er en del av en generasjon som har flyttet fra katodestrålerøret til smarttelefoner, noe som får meg til å være vitne til en enestående teknologisk utvikling. Siden 2012 har jeg flittig fulgt merkevaren Xiaomi som, med sammenløpet av ulike prosjekter, førte til at jeg opprettet XiaomiToday.it, hjemmet til alle italienske Xiaomisti. Skriv til meg: [e-postbeskyttet]

Abonner
Gi meg beskjed
gjest

0 kommentarer
Inline tilbakemeldinger
Se alle kommentarer
XiaomiToday.it
logo